Samochvála smrdí

středa 13. květen 2009 12:00

Dnes jsem našel ve své poštovní schránce čtyři letáky firmy PENNY formátu A3, ve kterých se vychvaluje takovým způsobem, že jsem nucen na některé nepravdy uveřejněné v těchto letácích reagovat.
Od roku 2002 byl v našem městě PLUS. I když jsem měl někdy proti němu výhrady, tak mohu říci, že po převzetí jeho prodejny firmou PENNY na něj vzpomínám jen v dobrém. Vím, že reklama je reklama, ale čeho je moc, toho je příliš. Nejvíce mě rozzlobily

554-penny-noviny.jpg
které nepřiměřeným způsobem vychvalují sloučení
544-penny-koupil-plus.jpg
544-chlubeni.jpg
a vypočítává následující výhody
543-penny001.jpg
které jsou především výhodami pro firmu PENNY, ale žádné výhody pro nás zákazníky jsem v tom nenašel. Po převzetí prodejny PLUS firmou PENNY byla prodejna uspořádána zcela jiným způsobem. To, že byly jiným způsobem umístěny pokladny by mi v celku nevadilo, kdybych bez problémů viděl, u které pokladny je  pokladní a u které pokladny není, jako tomu bylo v prodejně PLUS.
  • První dva body jsou výhodou pouze pro firmu PENNY, pro zákazníky se nic nemění.
  • Bod tři je pravdivý pouze z poloviny. Výrobky značky »Řezníkův talíř« rozšířily pouze sortiment bývalých prodejen PENNY, zatímco v naší prodejně PLUSU byly samozřejmostí. Z prodejny postupně zmizelo zboží, které bylo vyráběno exkluzivně pro PLUS. Podstatně se zúžil např. sortiment kompotů, mléčných výrobků, drogistického zboží atd.
  • Žádné snížení cen proti PLUSu jsem nezjistil.
  • Faktem je, že každý český výrobek mají označen, ale že by jich bylo více než v PLUSu jsem nepozoroval.
  • Pokud se týká výrobků BIO, tak se možná zvýšil jejich původních prodejnách, ale v našem bývalém PLUSu jich bylo mnohem více.
  • Větší počet výrobků A Klasa nemohu posoudit, protože v PLUSu nebyly tak výrazně označeny jako nyní.
  • Pokud mohu posoudit, tak u nás odebírají od regionálních výrobců především pekařské výrobky a ty stejným způsobem odebíral i PLUs.
  • Transparentnost jednání s dodavateli nemohu posoudit, ale na vztahu k zákazníkům se v naší prodejně vůbec nic nezměnilo.
  • O kvalitnějších službách velmi pochybuji. V prodejně PLUS bylo jednotlivé zboží uspořádáno podle sortimentu. Dnes jsou průmyslové výrobky rozmístěny mezi potravinami, drogistické zboží dokonce ihned vedle potravin, mrazící boxy rozházeny mezi regály s ostatním zbožím, průmyslové zboží je uloženo formou tzv. harabáku, označení zboží cenovkami je nepřehledné. Takto si rozhodně kvalitnější služby nepředstavuji.
Co říct závěrem. Shrnu-li všechna pro a proti musím jednoznačně konstatovat, že se služby v naší prodejně po převzetí firmou PENNY podstatně zhoršily a PENNY NOVINY nemluví pravdu. Proto pro mnohé druhy zboží, které jsem dříve kupoval v našem městě, musím jezdit do krajského města Hradce Králové, což pro mne, invalidu, není vůbec jednoduché. Nemám nic proti sloučení obou podniků, ale vadí mi, že nedokázali převzít od firmy PLUS to dobré co v jejich prodejnách bylo a vše se muselo podřídit jejich „vkusu“. Převzetí některých dobrých zkušeností s uspořádáním zboží v prodejně by přece nebylo pro firmu PENNY žádnou hanbou, ba naopak by to prospělo její oblíbenosti. Vzpomínám si na chvíle po převzetí a přeorganizování prodejny, když ještě byla označena jako PLUS. Tehdy přišly do prodejny mladí manželé s prohlásili: „Co se to děje, tady je stejný bordel jako v PENNY!“ a myslím si, že měli pravdu.

« » ☼ « » ☼ « » ☼ « » ☼ « »
Navštivte
544--reseni-misto-straseni.jpg
modry-tym-v1-545x245.jpg
-cssd-proti-vam-1.jpg
TV-ODS.jpg
Stačí kliknout na každý z těchto čtyř obrázků.
Vážení čtenáři,
pokud ode mne budete požadovat odpověď, potom uveďte svoji mailovou adresu a já Vám milerád odpovím. A to i v případě, že s mými názory nesouhlasíte. V diskusi neodpovídám, protože se do vzájemného povídání zaplete někdo jiný a zavede je úplně jiným směrem. Rád diskutuji, nebo polemizuji, říkejte tomu, jak chcete, ale nemám rád, když do diskuse mluví někdo další. Kromě toho 1000 znaků nutí velmi často ke zkratkovitému vyjádření a dochází tak ke zkreslení myšlenek diskutujících a zbytečným omylům. Také mi můžete napsat na moji mailovou adresu, nebo mi poslat vzkaz. Pokud budete posílat vzkaz, potom také uveďte, kterého článku se týká, protože bigbloger mi to neoznámí. U diskusních příspěvků bez mailové adresy předpokládám, že není požadováno moje vyjádření. Věřím, že mě pochopíte a nebudete se na mne zlobit. Jsem už starší člověk a tak musím nad každou odpovědí déle a hlavně v klidu přemýšlet.
Upozornění:
Pokud si nevíte rady s vkládáním obrázků, videí a odkazů do blogu, tak malý návod najdete zde a pokud si nevíte rady s tím co a jak psát na svůj blog, potom si přečtěte 5 tipů pro psaní blogu.
Prosba:
Na závěr vás prosím, pokud se do mne někdo v diskusi pustí, nehajte mne - prostě na takové výlevy nereagujte. Jsou totiž lidé, kteří se domnívají, že jim pod jiným jménem nadávám. Pokud to bude opravdu potřeba, dokážu se obhájit sám.

 

Jiří Krejčí

Jiří Krejčí

Jiří Krejčí

Psát mnoho nebudu. Snad sem tam napíši něco o vlastních zkušenostech, či nějakou vzpomínku z mládí. Převážně budu uveřejňovat fotografie z mého belhání, abych nezavdal příčinu ke zbytečnému napadání některými diskutéry.

Jsem starší více než čtyři pětiny století. Od roku 2006 jsem se až do letošního jara pohyboval pomocí dvou francouzských berlí. Nyní používám "belhátko", na které se dá v případě potřeby posadit. Volný čas, kterého mi po úmrtí manželky v roce 2010 mnoho nezbývá, trávím, pokud to počasí dovolí, belháním po městě. Pokud mi ještě nějaký zbude, tak u počítače nebo, je-li něco opravdu k dívání, u TV. Také nepohrdnu pěknou knihou nebo hudbou z rozhlasu.

REPUTACE AUTORA:
0,00